Ξεκίνησε η Τουριστική προβολή της Δυτικής Μακεδονίας στην Αθήνα με το ΤΡΑΜ, το ΜΕΤΡΟ και τους σταθμούς στις αποβάθρες να ντύνονται με «εικόνες» από την Π.Ε. Γρεβενών και οι οθόνες να προβάλουν μονόλεπτα βίντεο με τη μοναδική φύση, τις υπαίθριες δραστηριότητες, το μουσείο της Μηλιάς, τη γαστρονομία και τα μανιταροπροϊόντα της Π.Ε. Γρεβενών.
Η δράση είναι αποτέλεσμα της πρωτοβουλίας του βουλευτή Π.Ε. Γρεβενών Αθανάσιου Σταυρόπουλου ο οποίος εξασφάλισε τη δωρεάν διαφημιστική προβολή της Περιφερειακής Ενότητας Γρεβενών στα μέσα σταθερής τροχιάς και σε διαφημιστικά πάνελ σε χώρους της ΣΤΑΣΥ Μον. Α.Ε. μέσω φωτογραφιών και ολιγόλεπτων διαφημιστικών σποτ.
Από την πλευρά μας, η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας χρηματοδότησε την παραγωγή και τοποθέτηση του διαφημιστικού υλικού. Το διαφημιστικό υλικό επιμελήθηκε η Αντιπεριφερειάρχης κ. Φαρμάκη σε συνεργασία με την κ. Κατερίνα Μπούκη, Διευθύντρια Εταιρικής Επικοινωνίας & Εμπειρίας Επιβατών της Σταθερές Συγκοινωνίες Μονοπρόσωπη Α.Ε. Η συγκεκριμένη δράση αποτελεί μέρος της τουριστικής καμπάνιας της Αντιπεριφέρειας με τίτλο «WestMacedonia, AStorybookthatcomestolife».
Η καμπάνια στοχεύει μέσα από τον νέο τουριστικό οδηγό της Δυτικής Μακεδονίας να προβάλει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ορεινής περιοχής μας και να την καθιερώσει ως την Περιφέρεια των λιμνών, έναν προορισμό που θα μπορούσε να προσφέρει ανεξάντλητες αυθεντικές εμπειρίες με δραστηριότητες και τουριστικά προϊόντα όπως ο πολιτισμός, η γαστρονομία και ο ορεινός τουρισμός.
Θα συνεχίσουμε με ανάλογες δράσεις να αναδεικνύουμε και να προβάλλουμε τις φυσικές ομορφιές, τα μνημεία, την ιστορία και την παράδοση του τόπου μας