🔘Στην Κεντρική Πλατεία της #Κοζάνης η εκδήλωση μνήμης με την επιμνημόσυνη δέηση για τα θύματα της #Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
Προηγήθηκε η Θεία Λειτουργία και η επίσημη Δοξολογία στον #Ιερό_Μητροπολιτικό_Ναό_Αγίου_Νικολάου παρουσία του Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας Γιώργου Αμανατίδη, του Δημάρχου Κοζάνης Γιάννη Κοκκαλιάρη ενώ το Ελληνικό Κοινοβούλιο εκπροσώπησε η βουλευτής Ν. Κοζάνης Καλλιόπη Βέττα. Παρόντες επίσης εκπρόσωποι των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφάλειας καθώς και Ποντιακών Σωματείων.



