“19η Μαΐου”
💒 Ημέρα πένθους αλλά και μνήμης.
🔘 Σήμερα στην #Ιερά_Μονή_Αγίου_Ιωάννου_Βαζελώνος στον Άγιο Δημήτριο Κοζάνης.
Η #Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου από τους Τούρκους και ο ξεριζωμός από τις πατρογονικές εστίες, σημάδεψαν την πορεία του Ποντιακού Ελληνισμού και του Έθνους μας.
Καθήκον μας να διατηρήσουμε και να αναδείξουμε την ιστορική μνήμη, χρέος μας να αγωνιζόμαστε μέχρι την τελική δικαίωση.
☑️ Ιερουργούντος του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Σερβίων & Κοζάνης κ. Παύλου τιμήσαμε τη μνήμη των αθώων θυμάτων της Γενοκτονίας στην εκδήλωση που διοργάνωσε το Σωματείο Αγίου Ιωάννου Βαζελώνος με τη συμμετοχή του Σ.Π.Ο.Σ. Δυτικής Μακεδονίας & Ηπείρου, Ποντιακών, Πολιτιστικών Συλλόγων και Σχολείων της περιοχής υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.



